Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig, snälla!

Postat av CAT6 den 22 December 2010, 13:08
10 kommentarer · 180 träffar
Tjenare fragbite, kan börja med att säga att den som lyckas hjälpa mig kommer att bli belönad.

Det började i natt när jag skulle lägga mig, tanken var att stänga av datorn men det blev strömsparläge istället, klockan var mycket och jag orkade inte vänta dessa ynka minuter för att datorn skulle gå ur strömsparläget så att jag kunde stänga av den, istället för att vänta så höll jag in knappen tills datorn slocknat.

Nu på morgonen när jag ska starta datorn så hör jag inget självtest (BIOS), den bara går igång och fläktarna snurrar som fa-an, efter ett tag så står det "DVI-D Power saving mode" på skärmen, den är alltså i strömsparläge ÄVEN när jag startart om den, som att den har lagrat i cacheminnet(?) att de ska vara i strömsparläge så fort jag startar den.

Är grymt tacksam för småtips eller någonting som kan få mig att få igång datorn, har nämligen en handfull viktiga saker på denna dator =/

Tack, Collie

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..