1
Photoshop hjälp + tyck till
Postat av ! LaD den 21 December 2010, 21:33
17 kommentarer · 74 träffar
En förfrågan går nu ut till alla "experter" inom ämnet design/photoshop. Lufta era åsikter över eventuellt resultat i tråden:
Jag skulle vilja ha hjälp med en bakgrundsbild till datorn och så här har jag tänkt mig:
1) Jag ställer önskemål.
2) Den som vill hjälper mig med detta.
3) Den som jag slutligen vill använda kommer att få belöning för detta. Belöningen sker i form av att ni säger vad ni vill ha och jag fixar det åt er. Som nu alla förstår så kommer inte viljan att få en ny dator, en omgång i stjärten eller andra extrema/overkliga önskemål att beviljas. Men inte vet jag, BNC eller vad vil man ha nuförtiden? Kanske nåt annat crap eller vad ni nu önskar (inom ramarna av verklighet såklart) Nåt kanske kommer med tomten.
4) De förslag som läggs upp här som jag anser är värt att jobba vidare med kommer att föras en dialog med.
5) Diskutera och tyck till vilken jag skall använda
6) Den slutgiltiga bakgrunden kommer att VISAS UPP SIST I DENNA TRÅD.
Såhär vill jag ha bakgrunden:
*Stilren design med texten "HOUSE OF NOBLE".
*Upplösning 1920x1080
*Bakgrunden skall gå i pokertema
*Jag har mina ikoner liggandes längst ner i mitten i rad på skrivbordet. Sen har jag mina pokerikoner liggandes på ett separat ställe, f.n. i höger övre hörn men det är valfritt med tanke på slutgiltiga layoutens utseende.
*Låt fantasin flöda. Jag vill inte ha massa kladd utan keep it clean.
Diskutera gärna vilken/vilka som är snyggast, användarvänligast eller bara vilken jag skall välja!
Mvh
Jag skulle vilja ha hjälp med en bakgrundsbild till datorn och så här har jag tänkt mig:
1) Jag ställer önskemål.
2) Den som vill hjälper mig med detta.
3) Den som jag slutligen vill använda kommer att få belöning för detta. Belöningen sker i form av att ni säger vad ni vill ha och jag fixar det åt er. Som nu alla förstår så kommer inte viljan att få en ny dator, en omgång i stjärten eller andra extrema/overkliga önskemål att beviljas. Men inte vet jag, BNC eller vad vil man ha nuförtiden? Kanske nåt annat crap eller vad ni nu önskar (inom ramarna av verklighet såklart) Nåt kanske kommer med tomten.
4) De förslag som läggs upp här som jag anser är värt att jobba vidare med kommer att föras en dialog med.
5) Diskutera och tyck till vilken jag skall använda
6) Den slutgiltiga bakgrunden kommer att VISAS UPP SIST I DENNA TRÅD.
Såhär vill jag ha bakgrunden:
*Stilren design med texten "HOUSE OF NOBLE".
*Upplösning 1920x1080
*Bakgrunden skall gå i pokertema
*Jag har mina ikoner liggandes längst ner i mitten i rad på skrivbordet. Sen har jag mina pokerikoner liggandes på ett separat ställe, f.n. i höger övre hörn men det är valfritt med tanke på slutgiltiga layoutens utseende.
*Låt fantasin flöda. Jag vill inte ha massa kladd utan keep it clean.
Diskutera gärna vilken/vilka som är snyggast, användarvänligast eller bara vilken jag skall välja!
Mvh