1
Hur långt hinner jag innan sommaren?
Postat av minkn den 20 December 2010, 19:39
19 kommentarer · 58 träffar
Hej allihopa! Har en liten fråga här till alla kunniga medlemmar.
Jag vill bli vältränad till beachen, det vill väl alla dock men jag tänkte gå in för det. Börja 1 januari och vara "klar" till 1 juni.
är 1.90m lång och väger 95kg. För mycket, jag vet. Vet dock också att det är mycket mycket muskler av det där och att jag har en sån kroppsbyggnad.
Jag har fått för mycket mage och love-handals som ska bort. Börjar även synas så kallade manboobs tyvärr :/
Min plan är denna: Att VARJE DAG köra:
50 armhävningar (15 smala, 15 breda och 20 vanliga"
100 situps (olika övningar som tränar alla delar av magen
30 ryggresningar
tänker också köra ben/rumpa varannan dag med övningar som:
50 st knäböj utan vikt
60 st utfallsteg med cirka 10kg vikt.
Hur långt kommer jag nå? Behöver jag mera eller kommer jag bli "rippad" till sommaren om jag fullföljer detta? Jag vet att musklerna finns där under. Min plan är att äta bra och normalt under vardagarna och sedan ha lördagen till "skitmat och skitdricka"
Tack på förhand!!
Jag vill bli vältränad till beachen, det vill väl alla dock men jag tänkte gå in för det. Börja 1 januari och vara "klar" till 1 juni.
är 1.90m lång och väger 95kg. För mycket, jag vet. Vet dock också att det är mycket mycket muskler av det där och att jag har en sån kroppsbyggnad.
Jag har fått för mycket mage och love-handals som ska bort. Börjar även synas så kallade manboobs tyvärr :/
Min plan är denna: Att VARJE DAG köra:
50 armhävningar (15 smala, 15 breda och 20 vanliga"
100 situps (olika övningar som tränar alla delar av magen
30 ryggresningar
tänker också köra ben/rumpa varannan dag med övningar som:
50 st knäböj utan vikt
60 st utfallsteg med cirka 10kg vikt.
Hur långt kommer jag nå? Behöver jag mera eller kommer jag bli "rippad" till sommaren om jag fullföljer detta? Jag vet att musklerna finns där under. Min plan är att äta bra och normalt under vardagarna och sedan ha lördagen till "skitmat och skitdricka"
Tack på förhand!!