Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Illuminati

Postat av Borr3 den 19 December 2010, 19:13
12 kommentarer · 248 träffar
Några kompisar började snacka om det här Illuminati och jag började kolla mer och mer.. började fatta själv att så mer jag kollar så mer hjärntvättad blir jag, fattar inte hur folk kan sättas fast för det dirrekt då de inte har några 100 % bevis.

Visst är det lite weird att 2pac sjunger om dem och vill avslöja, åker in i fängelse ( varning ) men inte ger upp och gör någon låt som heter Killuminati och sedan mördas? alla symbolar i filmer osv. Visst kan det låta skumt och så men antingen är det några som vill få oss att tro på att Illuminati och vill bygga upp något eget utifrån det, annars så finns det inget eller så finns det verkligen.

Jag själv tycker bara det är lite konstigt med alla symboler och det med 2pac / Michael Jacksson men jag är fan inte fast än, tills jag fick reda på att - Illuminati backlänges blir itanimulli och om du tar det + .com och söker så kommer man till nsa.gov ?

http://www.itanimulli.com - www.nsa.gov ?

Nja, vet inte riktigt men tror inte på det alls ännu. Vill mest ha en förklaring VAFAN illuminati backlänges + .com så kommer man till nsa / css...
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..