1
GYM fråga!
Postat av King Bob den 18 December 2010, 22:59
61 kommentarer · 334 träffar
Hej, jag har gymmat ett par månader nu och använt eaa/proteinpulver och kreatin som jag köpt på gymgrossisten, jag tycker eaa är jätteäckligt så jag tar bara direkt innan träningen som man ska göra, iaf enligt min kompis som jag tränar med.
Jag har nu testat detta under en månads tid, men tycker inte det ger speciellt mycket, förutom spykänslor.
Kreatinet tycker jag har gett mig en bra push och jag har gått upp 8 kg ungefär. Jag undrar om det är värt att fortsätta såhär eller om det finns andra tillskott (vill inte ta sprutor) som är bättre och godare?
sen säger han också att jag ska köra 10 - 15 min på löpbandet innan jag börjar träna för då värmer man upp musklerna och skaderisken minskar så jag inte skadar mig, men jag blir bara trött liksom :S
han säger också att ju mer protein jag käkar desto större muskler får jag?
Jag har nu testat detta under en månads tid, men tycker inte det ger speciellt mycket, förutom spykänslor.
Kreatinet tycker jag har gett mig en bra push och jag har gått upp 8 kg ungefär. Jag undrar om det är värt att fortsätta såhär eller om det finns andra tillskott (vill inte ta sprutor) som är bättre och godare?
sen säger han också att jag ska köra 10 - 15 min på löpbandet innan jag börjar träna för då värmer man upp musklerna och skaderisken minskar så jag inte skadar mig, men jag blir bara trött liksom :S
han säger också att ju mer protein jag käkar desto större muskler får jag?
Gymmar du?
110 personer har röstat