Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjääälp Dator skärm död!

Postat av Eexor den 14 December 2010, 20:49
8 kommentarer · 296 träffar
tja. sitter i en liten knipa nu kan man säga ska berätta varför.. härom dagen så fick jag för mig att titta på en film via datorn till min TV-skärm 40" Widescreen samsung.. jag gjorde som jag brukar att sätta i HDMI kablen från datorn till Tv-Skärmen, och allt flöt på tills jag hade sett klart filmen och skulle återvända till min dator-skärm.. jag drog ut min HDMI kabel och då slocknade min dator-skärm helt & hållet... tror säkert att det har med ngn upplösning & göra.. har provat typ alla upplösningar som finns. och har dock inte fått nåt bra resultat hitintills... MEN när jag startar om datorn utan HDMI sladden i så ser jag själva windows laddingen och sen därefter så bara slocknar skärmen helt och hållet.. har suttit och surfat runt lite via tvn nu i 3 dagar utan resultat. är tacksam för all hjälp/tips om hur jag ska göra.. sitter på Nvidia 9500M GS och har dem nyaste drivrutinerna,,,

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..