1
Ma C NP imorrn men kan inget!!
Postat av clea den 13 December 2010, 18:29
37 kommentarer · 244 träffar
Som topic, har np i Ma C imorrn och jag kan ingenting, och det hjälper inte att plugga. Jag sitter just nu med matteboken men jag fattar verkligen ingenting, jag förstår inte det jag läser. Det i boken säger mig ingenting, så vafan ska jag göra fb?
Om jag får ig på np imorrn så kmr jag att få ig i ma c kursen, och eftersom jag inte fattar ett jack squat så lutar det åt ig asså :(
Vad händer om man får det? Är det nån som fått ig och kan säga hur man ska göra? För det går verkligen inte bra i skolan för mig just nu, och anledningen är inte för att jag spelar eller så, utan problemet ligger i att jag inte orkar med skiten. Jag pallar helt enkelt inte plugga :/
Går 2:a året på natur för övrigt.
Tips tack, för ärligt talat fb, I'm so screwed
Om jag får ig på np imorrn så kmr jag att få ig i ma c kursen, och eftersom jag inte fattar ett jack squat så lutar det åt ig asså :(
Vad händer om man får det? Är det nån som fått ig och kan säga hur man ska göra? För det går verkligen inte bra i skolan för mig just nu, och anledningen är inte för att jag spelar eller så, utan problemet ligger i att jag inte orkar med skiten. Jag pallar helt enkelt inte plugga :/
Går 2:a året på natur för övrigt.
Tips tack, för ärligt talat fb, I'm so screwed