Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

För snygg tjej som labb-partner

Postat av glitchmade den 10 December 2010, 20:22
67 kommentarer · 553 träffar
Jag har ett väldigt konstigt problem här eller egentligen inte problem men det blir det i längden.

OBS: Jag skriver INTE detta för att skryta eller nåt för jag tycker själv detta är bara negativt för MIG och ingenting jag hurrar över precis!

Jag har påbörjat i en ny klass och vi har alltid fysiklabb varje vecka på fredagar. Vi blev indelade i grupper utav läraren och vi jobbar alltid i par under labben. Så vi är alltså alltid 2 pers per grupp. Jag fick lite oturligt nog ( ska förklara det senare) en tjej, en riktigt snygg tjej, blond, blåa ögon och allt. Riktigt min typ av tjej dvs, min smak.

Men så kommer problemen här: Jag har försökt att inte fokusera mig på henne på lektionen men likväl kan jag tyvärr inte sluta göra det. Hon går ganska ofta i urringad och hon har väldigt fina ja.... Väldigt lagom, fasta bröst är det vi snackar om och inga hängiga.

Hon är väldigt naturligt söt, inte så mycket smink och väldigt jordnära. Jag får en känsla att jag alltid försvinner in i min egen värld när jag jobbar med henne. Jag får ingenting gjort på lektionerna och har svårt att hänga med. Hon frågar alltid varför jag alltid ligger efter på labben. Vi jobbar tillsammans men det blir alltid hon som får göra det mesta och jag har mina tankar nån annan stans.

Så min fråga hur: Hur fan ska jag göra? Ska vara uppriktig och prata med henne om detta? Att jag kan inte rå för att distraheras när hon är så söt som hon är?

Jag kan inte heller gå till läraren och säger:

"Jag skulle vilja byta labb-partner för att hon är för söt och jag kan inte sluta kolla på henne"

Och jag kan inte heller komma på andra anledningar att bli av med henne för det är inte snällt. Hon är för söt för att man ska hitta på sånt.

Ska jag kanske fråga henne om hon kan klä sig lite mindre urringad? Fast då kanske hon tar illa upp? Jag har inga problem med att hon är snygg och klä sig sexigt men samtidigt så kommer jag att faila stort i skolan om jag inte tar tag i mina studier.

Sen har jag också alltid velat komma henne nära, krama om henne och kanske inleda ett förhållande men jag vet inte hur jag ska börja för det känns konstigt. Hon är ju trotsallt min klasskamrat och min labbpartner :S Klart att man kan inte rå för att vilja ha sex med henne men sen är hon lite utav flickvänsmaterial (intrycket).

Aja, fan sorry för wall of text men om ni ger mig tips så kanske jag kan använda det och se hur det funkar. Kommer och med uppdatering sen hur hon reagerar..

Utifrån hennes facebook så är hon singel så det finns möjlighet iaf. Dock kommer jag att fucka upp skolan
Föregående tråd
Nästa tråd

67 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 67 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..