Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internete e knas, hewp please?

Postat av NVMDUDE den 9 December 2010, 21:46
10 kommentarer · 197 träffar
Tjena!

Det är så att mitt internet har fått fnatt. Ibland kan jag gå in på vissa sidor, och ibland inte. Kan inte logga in på msn, men däremot kan jag logga in på skype, steam etc. Dessutom laddar sidorna förjävla länge, och ibland blir jag inte ens dirigerad till sidan, t.ex Msn.com, dit kan jag inte komma in alls, dock en gång till en ''cacheladdad'& #039; sida av msn.com. Sedan kan jag inte se bilder, ex alla bilder på facebook är vita.

Har felsökt osv, och står att ''DNS-konfiguratione n kan vara felaktig.''. Sedan får jag ett alternativ om jag vill återställa till lokalt nätverk, men det hjälper inte. Har även testat lite med systemåterställning som tidigare löst mina problem med internetanslutning, men tyvärr inte denna gång.

Antar att jag får ringa till Telia, men det kan jag dock inte göra förrän imorn, så tänkte höra med er om ni siter och biter på något? :)

Kör med switch, så finns nog ingen router jag kan öppna portar i.
Därefter, så har jag trådat 12mbits bredband, om det är intressant.

Tack på förhand. Sorry, om jag skriver lite weird, får väl skylla på att jag är trött.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..