1
Träna på gym1
Postat av lillnikke den 7 December 2010, 21:20
20 kommentarer · 134 träffar
Tjooos Fragbite!
Jag är en kille på 16 år 180 lång väger kring 60 kilo och är ganska smal. Tränade kanske i en månad tills min tränings kompis blev sjuk i typ 3 veckor så jag hade ett ganska långt uppehåll!
Men nu är jag tillbaka till gymmet och ska försöka hålla mig där hehe!
Mitt tränings schema är:
Mån: Bröst, triceps
Tis: Axlar, underarmar
Ons: Vila
Tors: Biceps, rygg
Fre: Vila
Lör: Vila
Sön: Ben, mage (om jag har tid)
Tränar också innebandy 1 gång i veckan samt spelar jag en match i veckan! Äter ganska mycket men i skolan så är det så äcklig mat ibland så då äter man knappast något, men försöker äta så gått som det går hemma och på fiket! Blir väll att man går ut och äter kanske 2 ggr i veckan också!
Tycker ni att jag ska fortsätta som jag gör eller ska jag käka mer? Ändra på träningen? Vila ännu mer? Eller något annat som ni kanske har erfarenhet från!
Ajja allt för mig, men jag tränar inte döds seriöst utan jag vill bara gå upp i vikt och bli lite starkare!
Bjuder på stavfel samt säkert mycket särskrivning!
Mvh /Lillnikke! ;)
Edit: Glömde disk; är det värt att köpa kosttillskott?
Jag är en kille på 16 år 180 lång väger kring 60 kilo och är ganska smal. Tränade kanske i en månad tills min tränings kompis blev sjuk i typ 3 veckor så jag hade ett ganska långt uppehåll!
Men nu är jag tillbaka till gymmet och ska försöka hålla mig där hehe!
Mitt tränings schema är:
Mån: Bröst, triceps
Tis: Axlar, underarmar
Ons: Vila
Tors: Biceps, rygg
Fre: Vila
Lör: Vila
Sön: Ben, mage (om jag har tid)
Tränar också innebandy 1 gång i veckan samt spelar jag en match i veckan! Äter ganska mycket men i skolan så är det så äcklig mat ibland så då äter man knappast något, men försöker äta så gått som det går hemma och på fiket! Blir väll att man går ut och äter kanske 2 ggr i veckan också!
Tycker ni att jag ska fortsätta som jag gör eller ska jag käka mer? Ändra på träningen? Vila ännu mer? Eller något annat som ni kanske har erfarenhet från!
Ajja allt för mig, men jag tränar inte döds seriöst utan jag vill bara gå upp i vikt och bli lite starkare!
Bjuder på stavfel samt säkert mycket särskrivning!
Mvh /Lillnikke! ;)
Edit: Glömde disk; är det värt att köpa kosttillskott?