1
scammad på tradera
Postat av Vondell den 7 December 2010, 13:31
23 kommentarer · 707 träffar
Hallå!
Beställde ett par dr.dre cable beats på tradera, vann budet på 320 kr, var bara jag och en annan vilket jag tyckte var bra.
Har nu betalt och den är på väg hit. Men har nu sätt att det finns rätt många fake på ebay etc.
Hon hade bilder på google, och hon har sagt specifikt " Helt nya i förpackning. Allt på bilderna medföljer!!!
Monster Beats In-Ear-hörlurar av Dr. Dre
Helt nya i inplastad förpackning
Hör musiken som artisten hör den och som det är tänkt att den ska låta. Beats Tour In-Ear-hörlurarna återger dagens digitala musik
med rik ljudbild, som exempelvis hip-hop, rock och R&B. "
Och om det finns något på den som inte finns på bilderna om den är fake hur ska jag då gå tillväga?
Hur kan jag få mina pengar tillbaka om de är fake, kan man stämma?
Om de är äkta låter jag er veta! Då blir jag en glad hest :)
Beställde ett par dr.dre cable beats på tradera, vann budet på 320 kr, var bara jag och en annan vilket jag tyckte var bra.
Har nu betalt och den är på väg hit. Men har nu sätt att det finns rätt många fake på ebay etc.
Hon hade bilder på google, och hon har sagt specifikt " Helt nya i förpackning. Allt på bilderna medföljer!!!
Monster Beats In-Ear-hörlurar av Dr. Dre
Helt nya i inplastad förpackning
Hör musiken som artisten hör den och som det är tänkt att den ska låta. Beats Tour In-Ear-hörlurarna återger dagens digitala musik
med rik ljudbild, som exempelvis hip-hop, rock och R&B. "
Och om det finns något på den som inte finns på bilderna om den är fake hur ska jag då gå tillväga?
Hur kan jag få mina pengar tillbaka om de är fake, kan man stämma?
Om de är äkta låter jag er veta! Då blir jag en glad hest :)