Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kan inte bestämma ang gymnasieval..

Postat av rebar!! den 6 December 2010, 23:51
7 kommentarer · 116 träffar
Tjenare.

Jag har ett väldigt stort problem när det gäller gymnasievalet.

Började förra året, tyckte att det var helt rätt, hade motivation, men framåt jul så tröttnade jag helt. Bestämde mig för att byta. Började få dålig närvaro m.m knappt några kurser med betyg.
Nu tänkte jag göra nystart, börja plugga och stanna kvar.
Men nu börjar lappar om för hög frånvaro, känner att jag tröttnat på linjen osv dyka upp igen.. Klassen är nästan det ända som får mig att stanna + att jag inte är så sugen på att ta studenten 2 år senare än mina jämnårigakompisar.

Fan ska jag göra? Kan verkligen inte bestämma mig, funderar på att försöka läsa igenom alla kurser på nuvarande linje och lida igenom alla åren bara för att bli av med dom, eller riskera välja fel igen?
Har inga problem med skolan egentligen, men har aldrig orkat lägga tid på den.. Motivation är noll. Varit sen 8:e klass ungefär, vad fick er att börja jobba?

Har endast motivation precis när allt är nytt, första dagarna. Låg skit bra till i början, skrev godkänt på alla prov, lärare tyckte man var engagerad. Men nu får man oftast kommentarer från många att man tappat rätt mycket.
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..