Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rasistisk ringsignal?

Postat av Bamboola_skill den 6 December 2010, 19:49
55 kommentarer · 499 träffar
Idag så blev jag utskickad ifrån lektionen för att min telefon ringde högt så att alla hörde (glömde sätta den på ljudlös). Det var inte att det ringde som var grejen, jag sa förlåt och allt, utan min ringsignal-. Fick gå upp till rektorn efter skoltid och snacka med honom. Han begärde dessutom att få beslagta min mobil som "bevismaterial" men jag vägrade. Då sa han att han skulle polisanmäla mig för hets mot folkgrupp och sabotera min skolgång om jag inte lämnade den till honom.

Min ringsignal är en kille som sjunger:

- Den enda framtid som jag ser, HATA MER, KÄNGA NER!

Vad är rasistiskt med det egentligen? När jag frågade läraren och raktorn så sa de att det var rasistiskt för att det är en skinhead grupp som sjunger. Jag sa då att det ändå måste vara vad som sjunbgs, inte vilka som sjunger, som är det viktiga.

Vad anser ni? Har de rätt att sabotera för mig pga ringsignalen? Här är låten som jag tagit den ifrån: http://www.youtube.com/watch?v =6Z49TIY0sXU

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..