Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Avslutning på

Postat av St Ogre den 6 December 2010, 00:39
1 kommentarer · 185 träffar
Tja, har en svenska grejs att lämmna in och ber er om hjälp till ett avslut. Inget precist som kan räknas till fusk eller annat skit snarare nåt kort som jag kan skriva själv om. tack tack.

Frihet

Idag satt jag under ett träd. Den eftertraktade klättereken i Slottsparken, omgiven av barn som med hjälp av sina föräldrar lyckats ta sig upp för trädet. Den lilla parken mitt i bostadsområdet som kommunen självmant föreslagit skulle byggas. Jag satt på det nyklippta gräset med mina khakifärgade shorts. Solen som sken på mina vita ben och skuggan av trädet som skymde min överkropp gav den perfekta temperaturbalansen. Med krattan vilandes mot min axel slöt jag mina ögon och med hjälp av ett kreativt sinne fördes jag tillbaka till nostaligsika tider.

Jag vaknade av ett nätt men bestämt slag på axeln, jag spärrade snabbt upp mina ögon och fick chefen omedelbart i fokus. Ingen utskällning den här gången, det har mest blivit en uttjatad rutin efter alla dessa år. Utan att några ord utväxlades reste jag mig upp och gick mot bussen. När jag tog min plats längst bak i bussen kunde jag inte hjälpas titta mot den lilla parken, barn som lekte, föräldrar som motvilligt samtalade och den enorma eken. Frihet. Men jag förtjänar inte frihet, jag skulle följt samma öde som min bror mötte den kvällen, och när jag kliver av den här bussen och blir tillrättavisad tillbaks till min cell, kommer det vara sista gången jag __*

några ideer? ;)

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..