Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator synpunkter

Postat av loveinabottle den 6 December 2010, 00:25
2 kommentarer · 133 träffar
Jo, nu har jag börjat fundera på lite nya delar till min dator som jag byggt ihop förra sommaren.

Vill ha lite synpunkter på vad som kan uppgraderas redan nu, vad jag kan vänta med och vad som vore ett + att uppgradera.

cpu: Intel Core 2 Duo E8400 3,0GHz

moderkort : p5kpl-am

2x ddr2 2048mb (1 är sönder så var tvungen att ta ur det, fick bluescreens hela tiden. ska inköpas ett till snarast).

grafikkort : nvidia geforce 9600gt 512mb

Tar alla spel som jag vill spela på hög upplösning och hyffsade settings. spelar förövrigt bara starcraft just nu och blickar framåt mot diablo 3.

Frågan nu då, duger den i ungefär 1 år till eller vad bör jag göra inom en snar framtid? Som sagt klarar ju allt nu men funderar ju på vad som ska hända med diablo3 tex.

snabb edit; mitt nät-agg brann upp tidigare så tog ett ur min förra dator, men det passar inte in i ramen så jag har bara lagt ner datorn nu i backen och låter det köra, lär ju vara problem osv på lan men det jag är orolig för om det klarar av att försörja eventuella nya delar? klarar ju allt nu osv..
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..