Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iphone telia abo osv

Postat av apElsAjNACESJDA den 3 December 2010, 23:25
11 kommentarer · 198 träffar
hej

beställde iphone 4 den 17/11, har inge tålamod så ja ringde efter ca 2 veckor och fråga vart fan den höll hus = dom sa att den var skickad "aaah nice" tänkte ja.

och nu har ja väntat ytterliggare 1 vecka utan nått resultat, ringde idag och fråga vart fan den var = nej den är inte skickad. "aaaah nice" tänkte ja. Nejrå, blev såklart sur i och med att den är total-slut där nu fram tills årsskiftet.

Nu kommer min fråga, eftersom mitt abbonemang bindades direkt till mitt nummer (kör på en gammal nokia 3310 för övrigt)

Jag ringde en lokal telia-butik i närheten och fick reda på att den fanns där, och den är undanlagd.

Är det fritt fram att åka dit och ta den mobilen ist för om jag skulle fått en från telias online-butik? Jag menar, kan dom fixa på lokal-butiken att jag får den där direkt i handen och att leveransen från e-shopen "avbryts".

Hoppas ni fattar och har någon erfarenhet av detta + är verkligen inte på humör för att skriva som ni kanske märker.

TACK i alla fall :-) puss
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..