1
Svenska arbete hjälp Fragbite!?!!?
Postat av iRawswe den 3 December 2010, 11:40
13 kommentarer · 275 träffar
alla 30 slak (;. Skriva en diskussion i skolan (eller hur man förklarar det) om vad man vill, den som får högst betyg och är bäst kommer sedan skickas vidare till sveriges tidningar.
i alla fall jag ska diskutera/debbatera om sveriges skolmat och hur dålig den är.
Uppgiften skall läggas upp på detta vis:
Överskrift
kort inledning och tes
3 argument om varflr den skall förbättras
och ett motargument.
skulle vara ass ballt om ni hjälpe mig så det blir just denna "diskussion" som skickas till tidningen, inte abara för att det är det jag har skrivit utan också för att skolmaten är så dålig som den är. Om det blir så att just min artikel kommer skickas vidare så kommer jag att ha någotr med fragbite t.ex tack för hjälpen fragbite eller liknande.
ni får gärna också länka källorna där ni hittar texten.
inehåller spår av stafel.
i alla fall jag ska diskutera/debbatera om sveriges skolmat och hur dålig den är.
Uppgiften skall läggas upp på detta vis:
Överskrift
kort inledning och tes
3 argument om varflr den skall förbättras
och ett motargument.
skulle vara ass ballt om ni hjälpe mig så det blir just denna "diskussion" som skickas till tidningen, inte abara för att det är det jag har skrivit utan också för att skolmaten är så dålig som den är. Om det blir så att just min artikel kommer skickas vidare så kommer jag att ha någotr med fragbite t.ex tack för hjälpen fragbite eller liknande.
ni får gärna också länka källorna där ni hittar texten.
inehåller spår av stafel.