1
Gymgrossisten. hjälp!
Postat av jag_anonym den 1 December 2010, 22:46
6 kommentarer · 415 träffar
Hej.
Igår beställde jag en tröja och ett par byxor från Gymgrossisten, dock är jag inte medlem där sedan tidigare.. jag behövde inte heller Regga mig för att kunna beställa, fyllde bara i mina uppgifter när ja skicka efter de.. alltså ingen reggning.
men nu vill jag spåra mitt paket och se vart det är..
Kollade då GG's F.A.Q och fick följande svar:
"För att söka ditt paket måste du vara inloggad.
Gå till "Din sida". Väl inne på "Din sida" så klickar du på "Beställningar". Där ser du hela din orderhistorik. Klicka sedan på det ordernumret som du vill spåra, och därefter på aktuella kollinumret så får du upp en ruta som ger dig den informationen du efterfrågat om ditt paket."
Men hur ska de gå till då jag inte beställde från något konto??
fattar inte? nån som har beställt därifrån tidigare?
tacksam för hjälp, Hej!
Igår beställde jag en tröja och ett par byxor från Gymgrossisten, dock är jag inte medlem där sedan tidigare.. jag behövde inte heller Regga mig för att kunna beställa, fyllde bara i mina uppgifter när ja skicka efter de.. alltså ingen reggning.
men nu vill jag spåra mitt paket och se vart det är..
Kollade då GG's F.A.Q och fick följande svar:
"För att söka ditt paket måste du vara inloggad.
Gå till "Din sida". Väl inne på "Din sida" så klickar du på "Beställningar". Där ser du hela din orderhistorik. Klicka sedan på det ordernumret som du vill spåra, och därefter på aktuella kollinumret så får du upp en ruta som ger dig den informationen du efterfrågat om ditt paket."
Men hur ska de gå till då jag inte beställde från något konto??
fattar inte? nån som har beställt därifrån tidigare?
tacksam för hjälp, Hej!