Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med tjej

Postat av TjoRRe den 1 December 2010, 20:51
5 kommentarer · 254 träffar
Shenna.

Det är såhär att jag gillade en tjej hyffsat mycket osv vi träffades ett par gången sen så hade vi sex efter typ 10 träffar.

Och nu är det så att jag har tappat känslor för henne eller hur man säger allt hände efter sexet kanske bara va kåt på henne eller nånting men jag vill ha känslor för henne men det har inte gått så bra :s

Nu är det så att hon vill ha mig osv och jag vill inte va fittig eller nått så har träffat henne lite efter vi hade sex osv men jag har inte direkt några kärleks känslor för henne.

Disk: Hur ska jag göra för att få några känslor för henne, OM jag inte får känslor: hur ska jag göra då hon vill ha mig men jag inte vill ha henne, hon är snygg osv ett runkobjekt för dom flesta tydligen.

Kan tillägga att hon håller på typ såhär "Asså vi måste ta tag i det här blabla vi måste försöka blabla vill verkligen att det ska bli nått blablablablablablalablbla"

Och det skrämmer mig lite, för vill inte att det ska va nått jävla 40 barre förhållande liksom typ gå parterapi osv >.

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..