Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iTunes reggat i USA

Postat av ezki den 30 November 2010, 18:20
9 kommentarer · 158 träffar
Köpte en iPhone 4 för några veckor sedan och har haft problem med att registera mig på iTunes. Av någon anledning funkar inte mitt Visa som betalningsmedel så tänkte att man kunde registera sig utan kort överhuvudtaget, tills vidare. När jag försökte med detta fanns inte det som alternativ i Sverige, kollade på lite forum och tydligen skulle man kunna registera sig att man är bosatt i USA, så finns det som alternativ "None" under betalningsmetoder.

Gjorde detta och allting fungerade utmärkt tills jag ville ladda ner appar. Eftersom att t.ex. inte Spotify tillhör US Store så kan jag inte använda den överhuvudtaget, med andra ord the flesta användbara appar som man vill ha. Har försökt att regga om mig på iTunes och ändra så jag är bosatt i Sverige men går ju inte eftersom att man måste välja betalningsmetod.

Har varit inne med telefonen på Telia och fick svaret ungefär att försöka lösa det själv eller att lämna in den. Alternativ 1 lät mest lockande så tänkte om någon har lösning på att få iTunes att fungera utan betalningmetod på svenska. Någon inställning i telefonen?

ty!
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..