Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

internet problem!

Postat av JaMeNJAFRILLAN den 24 November 2010, 13:20
4 kommentarer · 198 träffar
för cirka 1 månad sen formaterade jag min dator för ena hårddisken kraschade och jag har stött på diverse problem med mitt internet.

Jag kan vara inne på internet osv men när jag ska starta HoN så får jag upp felmeddelandet "connection failed" och nu när jag tankade steam och ska starta det så får jag direkt upp ett felmeddelande och det står "Steam.exe(main exception): To run steam, you must first connect to internet".

Jag har även problem med diverse spel på facebook som jag inte heller kan komma in på. Jag har aldrig stött på ett liknande problem jag har stängt av brandväggar startat om routern och modemet. Jag har försökt öppna portar till HoN på routern men det finns ingen guide till min router. Jag börjar bli riktigt trött på att bara surfa på internet och jag behöver hjälp så snälla FB hjälp mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..