Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En tjej i min klass.

Postat av lulof den 24 November 2010, 00:43
26 kommentarer · 1 173 träffar
Hejsan Fragbite!

Det hela började med att jag flyttade till Norrköping, och som ni kanske vet så innebär alltid en flytt att man får antingen byta skola eller jobb, i mitt fall så blev jag tvungen att byta skola. Som ni kanske vet så är det inte alltid lätt i början då man är ny i klassen, man saknar sina gamla kompisar och blir tvungen att bekanta sig med sina nya kamrater. Dagarna flöt dock på ganska bra, och jag hade redan hunnit bekanta mig med en otroligt söt tjej i min klass. Hon hade världens skönaste utstrålning, inte som alla andra tjejer som drar på sig 10 kg smink innan de beger sig till skolan. Hennes figur var helt gudomlig, slank, stora naturella bröst, stor och fast röv, helt underbar!

Veckorna gick, och jag hade verkligen lärt känna denna tjej. Tillslut så fick jag för mig att jag skulle satsa på henne, då jag kände mig så otroligt kär! Allt jag skulle göra var att planera hur jag skulle förklara min kärlek till henne, och kom på den smarta idén att göra det inför klassen! Jag spenderade till och med flera timmar på kärleksförklaringen, mer än på alla uppgifter i skolan. Sedan var allt fullbordat.
Dagen-D närmade sig och jag kände mig oerhört nervös, en nervositet jag aldrig känt förut om jag ska vara helt ärlig. Men trots min oro, så visste jag att det här något jag bara behövde göra.

Under den stora dagens gryning så förberedde jag mig rejält, jag pluggade in vartenda litet ord. Allting var nödvändigt! Sedan begav jag mig till skolan, lite senare än vanligt. När jag anlände till korridoren där alla klasskamrater brukade sitta innan första lektion, så var hon den första jag kastade mitt öga åt! Tiden stannade en sekund, då jag stod och betraktade henne, men plötsligt så möttes våra ögon. Jag blev helt röd i ansiktet, men det gjorde inte mig någonting, det var en del ut av mig, och dessutom så var jag i himmelen! Jag gick aldrig fram för att prata med henne just då, det fick vänta till efter kärleksförklaringen!

Så småningom så öppnade läraren dörren till oss, för att påbörja dagens första lektion. Jag gick fram till läraren och frågade om jag kunde få 5 min ut av början av arbetspasset, det gick hon med på, utan att ens fråga varför jag ville det. Jag gick och ställde mig längst fram i klassen och väntade på att kamraterna skulle bli tysta. Dem kollade på mig som frågetecken. När sorlet hade upphört och läraren hade gett mig klartecken, inledde jag med;

Du är anledningen
Till att jag står kvar
Du är meningen i mitt liv
Den enda meningen jag har
Du är mitt syfte
Utan dig står allt stilla
Du är min själ
Du fyller mig med känslor
Du är mitt samvete
Du får mig att tänka rätt
Du är mitt hjärta
Och det är för dig det slår

Alla elever började gapskratta, men det brydde jag mig inte alls om. Jag skämdes inte.

Sedan avslutade jag med; ''Sköna Jessica Emma Jensen, jag älskar dig så, kan vi inte göra oss till två? Jag skulle uppoffra allt för dig då!''

Gapskrattet fortsatte, Jessica skrattade dock inte. Hon hade borrat huvudet nere i bänken för att inte visa hur mycket hon skämdes. Jag blev helt förkrossad, så jag sprang utifrån klassrummet, och med mina ögon fyllda med tårar sprang jag hemåt.
När jag var väl hemma, så tänkte jag bara på döden. Men fick för mig att ett parti onani skulle trösta mig. Så jag tog av mig mina byxor, av med kalsongerna. Sedan så smekta jag sakta mitt kön, och den enda personen jag kunde tänka på var Jessica! Jag föreställde henne sitta på min penis, med hoppande byst, som jag klämde hårt på. Jag sa för mig själv ''det var det ljuvligaste!'', sedan började knulla henne hårdare och hårdare, tills hon sa ''mmmm, vill du komma i mig?'' och just i det ögonblicket så sprutade det över hela min kropp. Och precis då insåg jag, att jag inte behövde en tjej som Jessica. Men det var ett problem som dock kvarstod, hur skulle jag reparera det jag tidigare gjort i skolan? Mina kamrater skulle se mig som en kåtbock. Nej, jag skulle bli tvungen att byta skola, eller?
Föregående tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..