Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har failat på min svenska uppsats.

Postat av lulof den 22 November 2010, 17:03
7 kommentarer · 133 träffar
Hej.

Sitter nu hemma och är ganska orolig över att jag antagligen har misslyckats med 3-timmars uppsatsen vi hade nyss i svenska. I början ut av skrivningen kände jag mig ganska lugn, men sedan så kände jag att jag inte riktigt följde ämnet, och fick jag ju självklart panik. Det hela slutade med att jag snopet, lämnade in uppsatsen. Den blev inte allt för kort, dock så är det mycket som saknas som skulle varit med i den. Skulle verkligen inte bli förvånad om jag tom bara skulle få ett g på provet, så otroligt illa det var. Problemet är att jag är inte sådan, jag är noggrann med mina uppgifter, och får oftast alltid ett betyg som jag är nöjd med. Nu ser det dock ut som att det hela kommer gå åt pipsvängen, min svensklärare kommer börja se ner på mig. Min fråga är då, finns det någon chans att jag kan arbeta mig tillbaka? och komma tillbaka till nivån som jag låg innan?

Tacksam för svar.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..