Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dreamhack käk!

Postat av Y46i0 den 22 November 2010, 00:27
19 kommentarer · 93 träffar
Att slänga 300kr på en matkupong där ingenting är värt det känns bedrövligt onödigt.
Kolla frukosten.. man får en liten nybakad ciabatta, go som fan, men inte mättande någonstans. Sen en fruktsallad som smakar förjävligt (imo)!
Lunchen är helt okey. Inget speciellt med en lasagne (som är den enda rätten som är värd att välja imo).
Sen 6 billys eller gorbys.. Kostar typ 6-7kr/st.

Känns som sagt väldigt ovärt då man lika gärna kan spendera lite mer än 300kr och få mycket godare saker.

Nu till frågan;
Vad tycker ni att jag ska köpa och ha till frukost?
Vad ska jag käka till lunch/middag?
Vad kan jag ha som mellanmål överhuvudtaget?

Alla mat-stånd på dreamhack brukar vara överpriserade och inte ha så god mat. Så det är inget alternativ.
Tänkte mer på vad man kan köpa inärheten (nybakad baguett eller dylikt) som man kan njuta av till frukosten.
Det enda som har fallit mig i smak till lunchen är att käka pizza. Personalen kör ju ändå pizzan till dreamhack och det kostar väl 70-80kr.

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..