1
Tjej Probz!
Postat av Brainfreezer den 20 November 2010, 16:40
5 kommentarer · 156 träffar
Testade på mig ett distansförhållande för första gången, nu ska jag snart åka över till henne inom några dar!
The thing is, vi grälade lite för 2 dar sen ang. ett problem som kan leda till otrohet (på hennes sida)! först tyckte jag att ja förstorade det hela och bestämde mig för att ta upp det med några polerz, Det hela är lite svinigt av henne N such.
Nu pendlar jag med tanken om att kontakta henne och bryta skiten eller att hålla käft, åka dit, ha massa sex och försöka lösa de här lilla sketna problemet.
Pl0xx0rzz fellow gamerZ, needar er expertis, säkert någon här som också haft distansförhållanden!
Ska man lösa de sketna problemet eller gå Rage Mode & Goodbye sen supa skallen av sig på random krog?
Såhär resonerar jag.
-Nice sex
-Okej snygg tjej
-Ingen Diva/Bitch direkt
-Gamer-chick
Nu de dåliga!
-Dyrt
-Osäkert (Otrohets stuff)
-Långa pauser ifrån varann = No sex, inge mys.
Vad tycker ni? Dunka eller Dumpa?
The thing is, vi grälade lite för 2 dar sen ang. ett problem som kan leda till otrohet (på hennes sida)! först tyckte jag att ja förstorade det hela och bestämde mig för att ta upp det med några polerz, Det hela är lite svinigt av henne N such.
Nu pendlar jag med tanken om att kontakta henne och bryta skiten eller att hålla käft, åka dit, ha massa sex och försöka lösa de här lilla sketna problemet.
Pl0xx0rzz fellow gamerZ, needar er expertis, säkert någon här som också haft distansförhållanden!
Ska man lösa de sketna problemet eller gå Rage Mode & Goodbye sen supa skallen av sig på random krog?
Såhär resonerar jag.
-Nice sex
-Okej snygg tjej
-Ingen Diva/Bitch direkt
-Gamer-chick
Nu de dåliga!
-Dyrt
-Osäkert (Otrohets stuff)
-Långa pauser ifrån varann = No sex, inge mys.
Vad tycker ni? Dunka eller Dumpa?
Distansförhållanden?
10 personer har röstat