Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Chemtrails förgiftar befolkningen

Postat av robbinghood den 18 November 2010, 20:39
11 kommentarer · 615 träffar
Hej!

Jag har ganska länge läst och kollat dokumentärer om olika konspirationsteorier som t.ex. End Game, The Obama Deception, Fall of the Republic, Zeitgeist, Loose Change osv.

Idag kollade jag på dokumentären "What in the world are they spraying", den handlar om hur luft, vatten, växter, ja i princip allt blir förgiftat av aluminium. USA's regering påstår att detta ska skydda jorden från klimatförändringen, vilket sker dagligen. Det är alltså flera flygplan som flyger över olika städer runtom i världen och släpper gift ut i luften.

Contrails är det vanliga som släpps ur normala flygplan, och chemtrails är då det giftiga. Här är ett klipp där dom 2 jämförs, man märker väldigt tydligt att det är olika eftersom contrailen försvinner inom 15 sek men chemtrailen stannar kvar i luften och sprider sig bara till ett större område, vilket ser ut som en molnstrimla från horisont till horisont.

http://www.youtube.com/watch?v =3kcTvqiMNl8

I USA forskade några experter regnvattnet och några sjöar i Alaska området och gjorde tester, det visade sig att det fanns så mycket aluminium i vattnet att det klassades som giftigt. Om ni söker på internet så ser ni att detta sker även i Skandinavien, det finns chemtrails kors och tvärs över vissa städer.

Här är iaf dokumentären What in the world are they spraying:

http://www.youtube.com/watch?v =-K9rXydMmfw *7 delar*

Själv tror jag inte ett dugg på att det skulle vara för att rädda jorden från klimatförändringen i och med att forskare har sagt att aluminium är farligt för människor, det har också bevisats att det förekommer mera cancer, alzheimer nu pga aluminiumutsläppen, population reduction?

Diskutera!
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..