Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hur man får se tjejer i cam [GUIDE]

Postat av clea den 18 November 2010, 16:28
25 kommentarer · 5 003 träffar
wz up fb?

Idag ska jag lära er hur man ska göra för att få se en brud strippa i cam utan att du behöver visa dig själv. Du bör dock vara beredd på att visa bild.

1. var ganska snäll osv
2. fråga bra frågor etc
3. var lite kaxig mm

Fråga inte "vad gör du?" eller "läget?" för det kommer bara tråka ut henne, inte heller ska du försöka att vara smart och fråga någon ovanlig fråga. Om man tex ser att hon lyssnar på en speciell låt så kan du skriva ngt i stil med "Den låten suger ju" för då kmr du garanterat få hennes uppmärksamhet.

Det bästa att göra är dock att gå rakt på sak. Jag brukar skriva "vill se mer ;)" och det brukar jag oftast få. Hur? Tja, det är nog en blandning av awesomeness, intelligens, fräckhet samt att jag väljer rätt ord.

Ni måste förstå att kvinnan vill bli sedd, så därför kan man egentligen inte misslyckas, det gäller bara att få fram budskapet; att du vill se henne lättklädd i cam.

Fast egentligen vet inte kvinnan att hon vill bli sedd så därför brukar många misslyckas med detta. Det man måste göra, innan man framför sitt budskap, är att få henne att förstå att hon vill bli sedd. Hur gör man det? Jo, här följer en del konkreta tips:

1. Överös henne med komplimanger som "snygga bröst ;)", "sjyssta ben, får man se mer?"
2. Försök hålla tbx din hunger så du inte skrämmer iväg henne
3. Välj bara tjejer som är snygga, det är dom som mest vill bli sedda, tro mig jag vet
4. Sist men inte minst så måste du alltid se till att hon ser dig lite som en hotbild. Anledningen är helt enkelt att hon kommer dissa dig om du börjar med käsloprat och sån skit

Innan ni nu börjar ragga så ska ni veta att det ibland kan gå åt helvete, även för den bäste (dock inte för mig). Det ni ska göra i ett sånt läge är helt enkelt att gå all in. Vad innebär det?

Jo, ni skriver ut allt som ni tryckt på, typ som "visa bara tuttarn i camen nu förfan!" eller "jag vill k*ulla dig så hårt just nu"... Oftast så brukar det då gå bra och man får faktiskt det som man vill, dock så kan ju allt bara skita sig, men eftersom det redan gått åt skogen så äre bara att stänga av skiten, kasta ut datorn och springa fort som fan!

Nu är ni redo att få se chicks i cam! :)

Bra guide?

101 personer har röstat

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..