Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet nere :(

Postat av knivadlol den 18 November 2010, 14:10
4 kommentarer · 175 träffar
Tjenna fragbite!

Mitt internet från BBB (Bredbandsbolaget) har nu idag varit nere i exakt 1 vecka samt den fastatelefonen. Har ringt och frågat vad problemet är men de säger bara att det är en driftstörning i området som de ska lösa så fort som möjligt... Men nu har det gått 1 vecka och problemet är fortfarande kvar. Riktigt irriterade tycker jag kommer varken åt min internetbank eller andra viktiga saker som jag har på min egen dator den stationära som inte har någon tillgång till internet.

Till frågan dom säger att vi kommer få någon form av ersättning och undrar vad som kan vara rimligt att kräva av dom för detta? Det är trotsallt 1 vecka utan både telefon och internet som tvingar en att ringa allt från mobilen etc.

Har någon av er varit med om något liknande och vad fick ni då i ersättning av eran internetleverantör?

Sitter just nu på en laptop på grannens trådlösa nätverk som var oskyddat för er som undrar hur ja kan sitta här och skriva utan internet.

Mvh
Knivadlol

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..