Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spydde på bruden

Postat av STRANDBAG den 18 November 2010, 10:38
38 kommentarer · 314 träffar
Det hela började med att jag och flickvännen skulle ut och äta middag igår, vi firade ett år.
Hon körde bil så passade på att ta en stark till middagen.
Blev så sjukt jävla mätt, kändes som att magen skulle explodera.
Aja, efter vi ätit gick vi ut till bilen. Vi hade lånat hennes föräldrars splitternya bmw.
Vi bestämde oss för att bli lite freaky så vi parkerade bilen på en parkering in the middle of nowhere och börja hålla på.
Efter en välförtjänt bj (bjöd ju på maten) så skulle jag slicka henne men efter ett tag så kändes det som att jag behövde rapa men ville ju inte förstöra stämningen så tänkte rapa i munnen sen smyga ut den genom näsan. Då låter det ju inte tänkte jag.

Men det jag trodde var en rap var istället en kräkattack (kan bli så när jag ätit för mycket och blandat det med en öl) och jag hjälpte den ju som lite på traven.
Ja ni kan väll fatta vad som hände, spydde flickvännen på fittan. I hennes föräldrars splitternya bmw.

Försök förklara det!

Nu vägrar hon iallafall prata med mig och spelar ingen roll vad jag gör, hon ber mig bara dra åt helvete.

What to do liksom?
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..