Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ni som är webbdesigners!

Postat av h0rny den 17 November 2010, 00:11
25 kommentarer · 4 641 träffar
Tjo!

Jag vänder mig alltså till er som är webbdesigners och undrar lite hur yrket är upplagt, lönen, arbetstider ser ut osv. Jag vet att till 95% sannolikhet så är det frilansande som gäller och jag har i flera år varit väldigt intresserad av att just bli webbdesigner, få skapa hemsidor, driva min egen sida och promota mig själv inför företag etc etc.

Jag har ingen kunskap eller utbildning men har spanat in http://www.sthlm.medborgarskol an.se/templates/pages/WebPage_ ___5375.aspx?wids=607&mspid=53 75 och tycker att det är ett bra pris och verkar vara en bra utbildning. Vet inte om någon har gått där innan eller någon liknande utbildning som kan dela med sig av sina positiva/negativa erfarenheter.

Men främst är jag intresserad hur efterfrågan på webbdesigners ser ut och om det är lönsamt att satsa på det? Vad jag har hört så kan man ju tjäna runt 5-10.000:-/veckan på bara annonser om man driver en kommersiell hemsida det vill säga. Men men, jag är tacksam för alla svar jag kan få!

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..