Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur ska jag göra med brudarna?!

Postat av YOLO! den 16 November 2010, 20:33
46 kommentarer · 138 träffar
Hejsan alla på fragbite!

Jag känner att jag skulle vilja ha lite mer brudar att snacka med! Men liksom jag är inte direkt mobbad, har massvis med kompisar, riktigt sköna grabbar man hänger med och massa andra som oftast hälsar när dom ser mig. Men nu till mitt dilemma, jag skulle vilja att fler brudar skulle bli lite mer intresserad av mig och hälsa, snacka lite mer. Jag kan själv känna ibland att jag är lite osocial, men får liksom inte fram något jag vill säga. När jag är med mina kompisar snackar jag på som bara den och alla skrattar.

Jag är inte ful eller snygg, men oftast brukar jag få kommentarer att jag är söt, rolig osv. Så hur ska jag fixa så att mer brudar blir mer intresserade?!

PS: Är inte tjock och letar inte heller efter en flickvän utan vill bara att tjejer ska bli mer intresserade av mig!

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..