Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Transformationen: Tjock till smal

Postat av kamparkent den 16 November 2010, 00:18
151 kommentarer · 422 träffar
Säna säna Fragbite, kentkamparN här.

Jag kan inleda med att skapandet av denna tråd är att inspirera andra människor på fragbite och bygga upp deras självförtroende en bit om det är möjligt. Också för att bli fett jävla tjendiz och sånt.

Hursomhelst, jag kan börja med att berätta att jag är en 17 årig grapp som degat igenom livet så här långt. Jag har inte varit speciellt mobbad, heller inte den som satt afk på rasterna utan jag har alltid varit aktiv och kunde prata med alla. Det var dock lite så att antingen älskade man mig eller så hatade man mig. Hade många vänner och fiender, redan på tidigt stadie.

Jag har i hela mitt liv varit tjock. Inte överviktig, utan bara haft för mycket fett. Varit kort, liten och mjölkiga chipstitties. Har varit väldigt sportig och sådant och det är generna som har orsakat detta. Jag blev som sagt inte mobbad för att jag var tjock, utan jag fick höra det i bråk. "Jävla tjockis fattie, fuuu" osv.

Jag har under min uppväxt haft ett ganska bra självförtroende. Tills åttan. Där förfall alltihop. Ingenting förändrades i beteendet mot mig, men mina ögon öppnades för den jag verkligen var. Inte en chans att jag kunde lösa flickvän med denna kroppen. Personligheten var ju tyngre än heaton, men inte hjälper det om du rullar i nedförsbackar.

Det var alltså på vårterminen i åttan jag skakades om och blev helt ny. Jag drog 200 situps morgon och kväll, vilket senare utökades till 400. Jag såg resultat direkt! Därav drivkraften att fortsätta.

Olyckligtvis tog jag ingen bild innan jag började träna. Men jag har två bilder att dela med mig av. Ena bilden tog jag nu när jag började träna igen efter ett uppehåll på 6 månader. Jag är alltså lite smalare på denna än jag hade varit om jag tagit en innanbild i åttan. http://data.fuskbugg.se/dipdip /DSC00480.JPG

Jag började träna i Januari. Körde i 4-5 månader där och blev klar i god tid till sommaren. Där blev jag chockad av resultatet, och det är jag än idag. http://data.fuskbugg.se/dipdip /_DSC00178.JPG Bilden togs alltså i Maj-Juni då jag slutade 8an. 4-5 månaders träning gjorde denna extrema skillnad. Dock får jag inte glömma att berätta att jag slutade att äta _all_ bajsmat. Chips, popcorn, choklad och allt sådant. Min morsa slutade laga mat och ville att jag skulle göra det själv, och eftersom jag är gamer pallade jag inte göra det så ofta. Åt därför middag ungefär 3 gånger i veckan, vilket självklart snabbade på processen en del.

Det jag vill ha sagt är att det är fan inte omöjligt. 4-5 månader låter mer än vad det är. Hade jag gjort crunches hade nog tiden halverats.

Detta blev ju uppenbarligen en confidence-boost och samtidigt en mycket större chans att trycka brunetten som jag handtrallat till i två år.

Så blir ni kallade tjockisar, gör lite situps och ät mindre. Jag sprang inte en meter utanför mitt hus. Terränglöpning är något av det värsta jag vet. Riktigt horribelt.

Om förresten det inte funkar att lösa bruden i er klass, testa incest med syrran.

Fred på planet

Given tråd?

285 personer har röstat

151 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 151 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..