1
HoN delay woot
Postat av usuy den 14 November 2010, 00:21
9 kommentarer · 156 träffar
Shululul fragbite. Nu är det så att jag sitter och lirar lite Heroes of Newerth.. Men blir riktigt förbannad på mitt internet.. Eller jag tror det är mitt internet. Men det konstiga är att, när jag gamear HoN. Så får jag delays hela tiden. Kastar sword throw med maliken, sen wooops vill jag komma dit och trycker Q, men det reagerar inte förns efter 1-2sekunder. Ibland fler, och svärdet kommer tillbaka till mig! :S
Ibland behöver det äns inte vara så, det kan bara vara att den reagerar segt när jag ska gå till något ställe etc...
Men iaf till problemet, när jag lirar CS/WOW whatever så får jag inte sånna delays? Inge lagg i CS, full fps (kanske inte har något med internet att göra).
Wow likaså, flyter på utmärkt.. MEN HEROES OF NEWERTH?! WTF, vad händer?
Kan tillägga att jag inte har något bra internet, sitter på övervåningen med trådlöst internet.. Men iaf, tycker det ska funka endå?
Sen har jag ominstallerat spelet ett antal gånger ja.
Så nu fragbite, vad är problemet. Varför delays i HoN och inte CS/WOW?!
TACKAR PÅ FÖRHAND!
Ibland behöver det äns inte vara så, det kan bara vara att den reagerar segt när jag ska gå till något ställe etc...
Men iaf till problemet, när jag lirar CS/WOW whatever så får jag inte sånna delays? Inge lagg i CS, full fps (kanske inte har något med internet att göra).
Wow likaså, flyter på utmärkt.. MEN HEROES OF NEWERTH?! WTF, vad händer?
Kan tillägga att jag inte har något bra internet, sitter på övervåningen med trådlöst internet.. Men iaf, tycker det ska funka endå?
Sen har jag ominstallerat spelet ett antal gånger ja.
Så nu fragbite, vad är problemet. Varför delays i HoN och inte CS/WOW?!
TACKAR PÅ FÖRHAND!