Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp! :(

Postat av hundvalp den 13 November 2010, 12:53
4 kommentarer · 100 träffar
Tjena fragbite.

De e så att jag har en 24" skärm full HD och sådant. Den har funkat jättebra ända tills för 2 dar sen (Datan är ny) Jag satt i mitt rum och packade ihop datan för att jag skulle ta ner den i mitt "hobbyrum" och i manualen för datan så står det att man ska trycka på en on/off strömbrytare innan man drar ut elsladden.(inte "stäng av/sätt på knappen") Och jag gjorde inte det och har aldrig gjort det t.ex. innan LAN eller något.

Sen när jag kopplar in datan där nere och sätter på datan så ser jag att när jag ska logga in så är allt ganska suddigt jämnfört med förut. Sen kommer jag in och ikonerna på skrivbordet är Bredare och suddigare. ( Skärmen har blivit som en mindre upplöst widescreen).

Vad ska jag göra? :S Jag har testat och klicka på "hitta" i Kontrollpanelen > utseende och anpassning > Bildskärm > Ändra upplösning. Men den hittar inte min BENQ HD skärm :(

Det står bara: 1.Allmän icke-PnP-Bildskärm!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..