Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ASUS modekort

Postat av oScArIuZ den 12 November 2010, 16:34
6 kommentarer · 307 träffar
Hej!

Jag har en relativt ny dator och när jag fått den så kom det en skiva med till grafikkortet och jag installerade det, korrekt antar jag.

Men nu är det så att när jag spelar World of Warcraft och går in i någon smoke liknande sak i en heroic / dungeon eller vad som helst så börjar jag lagga "fps droppa" så som vissa folk gör / har gjort på Counter Strike då någon slänger en smoke och dem går in i den. Sen när jag sitter och spelar och har Windows Media Player, Youtube eller något i bakgrunden samtidigt som jag spelar så laggar jag "fps droppar" också.

Det jag nu undrar är om det kan bero på att jag inte har installerat moderkortets drivrutiner och är det så att man måste göra det eller finns dem redan?

Är det så att jag måste ladda ner det så skulle jag önska hjälp från er genom att länka en sida där jag tankar ner korrekt drivrutin utan risker för virus.

Har ett ASUS P7P55D PRO moderkort.

Tack på förhand /jakehrettroll

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..