Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bortkastad dag?

Postat av tooki den 10 November 2010, 18:08
12 kommentarer · 105 träffar
Tjo alla fragbitare!

Idag har verkligen varit en totalt bortkastad dag, vaknade runt 13 och satte mig direkt vid datorn och började gejma. Klockan närmade sig lunch men jag sköt upp det en jävla bit. Grejade mat senare och fortsatte sedan att sitta vid datorn.

Jag visste att jag hade grejer att göra för skolan och så även ifall jag va ledig men det känns helt omöjligt att orka göra dom. Inga andra är lediga vid denna tiden heller så det sket sig att dra ut och hitta på något i snön.

Problemet är att det ofta blir såhär typ på helger och till och med efter skolan o shit. Är det för att man sover för lite och helt enkelt inte orkar göra saker eller är det ren disciplin? För jag har alltid haft svårt att göra saker i god tid och har alltid skjutit upp plugg till prov osv. till dagen innan provet.

Grejen är ju att om man kommer igång med nåt och inte gör samma sak hela tiden känns dagen längre och när man lägger sig känner man sig på nåt sätt bättre :D

Har någon något fint tips att komma med så man lättare kommer igång med nåt och faktiskt gör nytta? :)
Eller vet någåt nåt man kan göra på en tråkig lovdag när det är pissväder ute? :p
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..