Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Skriv /cl_maxpackets 100 i consolen. Spelet är för nuvarande kasst optimerat och belastar det som graffekortet borde ta hand om på processorn, detta åtgärdar problemet.
#24, de som köpt det via steam har förmodligen pre-loadat det innan då du kunde göra det flera dagar innan release. Tror inte så många köpte det via steam eftersom det kostar 2-250kr mer än på andra ställen.
Btw, får inte upp min console med § ;S. Fungerade första gången, men inte nu.
#25 Men en polare i skype sa förut att han läste på steam att 2,3 miljoner pers hade köpt de från steam iaf.. Aja, inte helt omöjligt om du frågar mig:)
Och du får typ (TROR)! Gå in på settings, game, sen enable console:) Ngnstans på settings äre iaf!
#28 Japp märkte de, prövade! Funkade förjävla fint faktiskt ;) laggar till ibland, beror på vad servern pingar..
Men ofan, synd man! Vad var problemet?:)
#29, 2.3 miljoner på steam är inte så mycket. Inte med tanke på hur många som faktiskt har köpt spelet. Walmart och andra kedjor köpte ju exklusivt rätten att släppa spelet före steam.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Btw Jag får bara upp FFA servrar, vad är felet? Jag har på all på gamemodes i filter.
#9 Vad gör de? Så du inte lurar oss som bind mouse1 kill :D
testade zombie nyss samma problem där. stod att servarna var nere för tillfälligt.
Finns trådar om problemet på steam's forum med ;/.
Men patch dirr dirr dirr <3
#23 funkar det verkligen?
Btw, får inte upp min console med § ;S. Fungerade första gången, men inte nu.
#26 Wager Match äger, haha fan va nervpirrande det är!
Och du får typ (TROR)! Gå in på settings, game, sen enable console:) Ngnstans på settings äre iaf!
#28 Japp märkte de, prövade! Funkade förjävla fint faktiskt ;) laggar till ibland, beror på vad servern pingar..
Men ofan, synd man! Vad var problemet?:)