Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Känner mig som en hora

Postat av Bamboola_skill den 9 November 2010, 14:49
121 kommentarer · 597 träffar
Igår så var jag med en tjej som jag är kär i. Hade träffat henne åå en fest för några helger sedan och sen inte hört så mycket av hednne. Hon var riktigt fin så jag ville verkligen ha henne. Hon var också rätt gullig och håller dessutom på djurgårn och går på matcher och sånt så hon var bnra flickvänsmatrial tyckte jag.

Sen tog hon kontakt med mig på facebook och frågade vad jag gjrode etc. Sen började vi snacka på msn och jag trodde verkligen att det skulle bli något för hon sa att hon gillade min stil etc. Sen bestämde vi oss för att träffasd för första gången igår.

Vi var på stan ett tag med henne och hennes två kompiras och sen drog vi hem till henne. Väl där så sliter hon ner mig på sängen och börjar hångla upp mig, jag blir lite paff efterslom hennes kompisar sitter och kollar på men kör självklart på. Sen så leder det ena till det andra och vi har sex. Hennes kompisar gick dock ut när det började bli att vi tog av oss kläderna. Sen när vi är klara så säger hon att det var bra men att hon inte är intresserad av ett förhållande.

Sen så säger hon att jag måste gå därifrån. Hon säger att jag ser bra ut och är cool men att hon inte orkar med att ses nått mer Hennes två kompisar står och fnissar när jag går ut och en säger "hej då storkuken". Jag har större än medel man inte jättestor (17,5 cm) så vet inte vad hon egentligen menade.

Hur som helst jag kä'nner mig grymt utnyttjad, trodde verkligen att hon gillade mig som person och inte bara tyckte att jag var snygg och såg mig som sexobjekt. Tydligen så har hon spelat in på film också när voi har sex och när jag sprutar henne i munnen så halva skolan har nu sett när jag sätter på denna snygging. :(:( Jag Känne mig knäckt ärligt talat.

Jag börjar undra vad som är fel på mig. Varför ligger jag alltid med tjejer utan att de vill ha något mer? Jag vill sluta ligga runt som en hora med flera hundra tjejer och istället stadga mig. Vafan ska jag göra?

P.S Här är en av tjejens kompisar som var med http://www.youtube.com/watch?v =VPJyMs0PIfo&feature=related
Föregående tråd
Nästa tråd

121 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 121 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..