Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#3 Kommer in en bosnier som är tråkig, emmelie tycker hon är snyggast och att hon kan få vem hon vill. Annars händer inget speciellt mer än att festen har halloween-tema och att några av killarna tar plattångar, locktångar och hårtorkar och lägger i Eriks väska.
Väntar på konsert med Escape The Fate, Bullet for my Valentine och Funeral for a Friend som händer på fredag nästa vecka!
Sen så är det väl Cataclysm :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
DU KAN TACKA MIG SEN =PpP
och julafton, lite. Mest maten. Omg najs
och absolut INTE julafton, lite. Mest maten. Omg suger
Vilken tur att det blev det nu då.
Nu kan ju du skriva vad du längtar till mer.
Annars väntar jag väl på att få jobb. Suger att vara arbetslös
Fan att den aldrig kommer ut!
Julafton.
Kan inte komma på mycket mer nu.
Blir väl o köpa Black Ops snart också , ser jag också fram e mot
Cataclysm. GYO dag 7 december FTW.
Bli frisk
Jul!!
På att börja gymma
På att våren ska börja
Sen så är det väl Cataclysm :)
Provresultat från läkaren =(
Abominative - Drömmar om lök
Fan vad det ska blåsa och snöa i sthlm nu för övrigt, precis när jag ska gå ut :(
Hålls som vanligt på en bakgård där solen inte längre lyser nära dig.