Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svårt val

Postat av vicke112 den 8 November 2010, 17:32
6 kommentarer · 105 träffar
Tjo alla 30 slakare,

Sitter här och funderar hur jag ska göra. Föra veckan var det lov och veckan innan det var jag sjuk hela och vi hade då ett spanska prov. Och när jag nu kom till skolan idag och hade spanska så sa läraren att jag skulle göra det imorgon på läxläsningen. Men problemet är att jag inte har pluggat ett skit, då jag ju var sjuk förra veckan innan lovet och inte har kunnat tagit papperna hem för att plugga. Så nu sitter jag och försöker och rå plugga men det känns ju menings löst att göra det för jag lär ju inte få in något i skallen för det. Och sen så kommer ju Black ops imorgon och det känns ju inte kul att sitta kvar i skolan och skriva något jävla prov då heller.
och sen så har jag inte presterat så jävla bra på spanskan innan heller då jag skitit i det så läraren är inte så jävla glad heller.

Så fragbite hur ska jag göra ?
Har ni hamnat i liknande situationer ?

Har du hamnat i någon liknande situation ?

7 personer har röstat

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..