Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Dumt som fan. Hatar dock när en massa killar nickar tjejnamn och tar de en runda mot en så skriver dem direkt "Åhh fyfan nu tar itne ens ett par tjejer hHAHahaHAH noobs bla bla bla"
Ja det finns många som behandlar oss tjejer så.
Men det finns självklart många bra killar också, fast majoriteten beteer sig orättvist, därför som många tjejer söker sig till Tjejklaner!
Amen många av dom "klanerna" som tros vara ett gäng tjejor som spelar cs är i självaverket ett gäng shemales som i tidig ålder får känslan att killar är det dom ska ha!
#85 e det patetiskt o visa sanningen? vissa killar är ju sånna. Det var ju det han ville se om han kunde få fram i sitt experiment. Istället för o täcka ögonen o försöka komma på ursäkter till att killar inte är sånna, eller hoppa till nåt annat o snacka om det istället ("....tycker jag att de var lite patetiskt att söka (mixx) heter de inte pcw som fejkad tjej....", så kan du acceptera det o försöka göra nåt åt saken. O det gäller inte bara dig....
Håller med #56. " Det allra värsta med alltihopa är att 2% av alla som svarat i tråden fattar vad det hela handlar om." - PRECIS!
NI som har tänkt o skriva nån onödig kommentar, jag ber er o läsa alla kommentarer i tråden. Hur många IQ-befriade har börjat snacka om "hur patetiskt det är att leka tjej" o inte riktigt har fattat vad han ville få fram genom o söka som tjej? Hur många har sjunkit till samma nivå som killarna i hans experiment? O HUR MÅNGA HAR VERKLIGEN FATTAT HANS EXPERIEMENT? Vissa killar är så oerhört löjliga o kan inte facea sanningen o måste börja snacka om nåt annat som dom sedan kommer få ångest för, vilket leder till ännu fler patetiska kommentarer.
Asså vad ni som sitter och argumenterar seriöst inte fattar är att ni är precis lika jävla som dom som skirker "visa fittan" över irc. Det gör ingen skillnad om man e tjej eller kille. KAn man panga hs e man välkommen, MEN 99.9% av de brudar jag lirat med har spelat som FAN på att de är tjejer. Finns inget mer irriterande. Kom in på venten, var trevlig, spela som om du faktiskt vet vad du gör, då skiiiter jag i om du har kuk eller fitta. Tänker fan inte särbehandla nån oavsett om det är tjejer eller killar.
de är säkert för att det är mer killar som spelar cs, och vem undrar hur mycket hår på fittan och hur kåt man är?
Skulle nog svara att det är lagom med hår och att man inte är kåt på töntar..
#140 jag sätter 2 pengar :)
vad förväntar du dig när du sitter i en kanal som #pcw, omogna jävla 13 åringar som inte kommer in i vettigare kanaler för dom vet hur man authar sig. därför håller man sig borta därifrån.
Jag söker pcw, Ingen som skrivit så till mig, iofs vet ingen om att jag är tjej, alla tjejer har väl inte "tjejiga" namn så då kanske de inte blir så .
#165 word på henne, man skriver inte att man är tjej när man söker? vi söker fan precis som alla andra, haha. Klart man får sånna svar i en pcw kanalen när man skriver att man är tjej, grabbar är kåta imo tbh!1 inte alla men vissa =]
Men det är så jävla sjukt. Det är för dom sitter bakom en datorskärm och tror att dom är så jävla coola. Dom skulle aldrig säga så på stan ifall dom hade träffat bruden efter.
Så jävla patetiskt.
OT: Varför säga att man är tjej btw? Jag säger nte "KILLE, Söker 5v5 match" -.-'
Jag säger inte att jag är tjej när jag söker pcw, men väl när jag söker mix för att undvika missförstånd när man väl komemr in i venten. Eftersom en del är så fientliga mot kvinliga spelare är det lika bra att kolla läget först, istället för att bli kasst bemött väl i vent.
#0 vad förväntade du dig? #pcw består av äckliga, finniga, kåta, fjortis pojkar med enda erfarenhet av tjejer som de fått av sina morsor!? och vistas man i kanalen #pcw så är det väl för att leta efter motståndare till cs vilket är ett spel dominerat av det manliga könet!
och ja, många ser tjejer som objekt av olika anledningar..
de är vana vid "pron", snacket som går bland killarna, de har aldrig haft nån riktigt tjejkompis, de har kanske vistats bland "slampor", genaraliserar och ser de andra tjejerna som mindre värda? eller de är riktiga uber geeks som vill verka tuffa över internet?
för att undvika sådant trams så är väl den enda lösningen att ignorera, låtsas vara en kille, söka på annat ställe som är "tjejvänligt" eller så får de tuffa till sig och säga ifrån!
fy fan !! specielt dem där killarna som frågar efter tjejers msn när dem söker PCW!! va lågt alltså, skit samma om min lilla vännina blir våldtagen iskogen nu !! jag vill inte bli trakad när jag söker PCW asså dah!
de var väll smarta nog att dra en "whois" på dig, där det står att du är en p12 som heter något mindre feminimt ( stavning )..
och då har de all rätt att klanka ner på dig, det skulle jag med gjort om man låtsas vara tjej fast inte är tjej. operera dig ist, så slipper du dessa problem. BORT MED KYYYKEN!
#106 droopy, du har verkligen lyckats med ditt experiment, OCH ditt fragbite-experiment! Jag står bokstavligen upp o klappar mina händer! :)-PRECIS
#106 du har helt rätt , jag tycker det här var en viktig tråd som fick mig att tänka på kvinnors roll i samhället och jag tycker det är bra att någon gjorde någonting och konfronterade detta problem.
det är många tjejer som inte ens kan vara ute på internet utan att bli sexuellt trakasserade av det motsatta könet,
så killar tänk på det att ingen vill svara på frågor som : Har du mycket hår på fittan?
Okänsligt och Inte rätt sätt att prata med en individ, kvinna eller man...
En guldstjärna till dig #0 droopy
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
FATTAR INTE ATT NI FORSTÄTTER MED LÖJLIGA KOMMENTARER :@ :@ :@
droopy, du har verkligen lyckats med ditt experiment, OCH ditt fragbite-experiment! Jag står bokstavligen upp o klappar mina händer! :)
edit: ehh nej ? har varit 18 i 8 månader nu =)
Men det finns självklart många bra killar också, fast majoriteten beteer sig orättvist, därför som många tjejer söker sig till Tjejklaner!
Skriv det äckligaste dom skrev
Håller med #56. " Det allra värsta med alltihopa är att 2% av alla som svarat i tråden fattar vad det hela handlar om." - PRECIS!
NI som har tänkt o skriva nån onödig kommentar, jag ber er o läsa alla kommentarer i tråden. Hur många IQ-befriade har börjat snacka om "hur patetiskt det är att leka tjej" o inte riktigt har fattat vad han ville få fram genom o söka som tjej? Hur många har sjunkit till samma nivå som killarna i hans experiment? O HUR MÅNGA HAR VERKLIGEN FATTAT HANS EXPERIEMENT? Vissa killar är så oerhört löjliga o kan inte facea sanningen o måste börja snacka om nåt annat som dom sedan kommer få ångest för, vilket leder till ännu fler patetiska kommentarer.
I'm out....
Det kanske är deras egna fel som du ser? så bli inte förvånad över något sånt....
Skulle nog svara att det är lagom med hår och att man inte är kåt på töntar..
#140 jag sätter 2 pengar :)
#146 Inte för o vara sån men inte om man är skillad....
Så jävla patetiskt.
OT: Varför säga att man är tjej btw? Jag säger nte "KILLE, Söker 5v5 match" -.-'
#0 vad förväntade du dig? #pcw består av äckliga, finniga, kåta, fjortis pojkar med enda erfarenhet av tjejer som de fått av sina morsor!? och vistas man i kanalen #pcw så är det väl för att leta efter motståndare till cs vilket är ett spel dominerat av det manliga könet!
och ja, många ser tjejer som objekt av olika anledningar..
de är vana vid "pron", snacket som går bland killarna, de har aldrig haft nån riktigt tjejkompis, de har kanske vistats bland "slampor", genaraliserar och ser de andra tjejerna som mindre värda? eller de är riktiga uber geeks som vill verka tuffa över internet?
för att undvika sådant trams så är väl den enda lösningen att ignorera, låtsas vara en kille, söka på annat ställe som är "tjejvänligt" eller så får de tuffa till sig och säga ifrån!
och då har de all rätt att klanka ner på dig, det skulle jag med gjort om man låtsas vara tjej fast inte är tjej. operera dig ist, så slipper du dessa problem. BORT MED KYYYKEN!
#106 droopy, du har verkligen lyckats med ditt experiment, OCH ditt fragbite-experiment! Jag står bokstavligen upp o klappar mina händer! :)-PRECIS
#106 du har helt rätt , jag tycker det här var en viktig tråd som fick mig att tänka på kvinnors roll i samhället och jag tycker det är bra att någon gjorde någonting och konfronterade detta problem.
det är många tjejer som inte ens kan vara ute på internet utan att bli sexuellt trakasserade av det motsatta könet,
så killar tänk på det att ingen vill svara på frågor som : Har du mycket hår på fittan?
Okänsligt och Inte rätt sätt att prata med en individ, kvinna eller man...
En guldstjärna till dig #0 droopy