Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag är i trubbel!!!

Postat av Bamboola_skill den 7 November 2010, 03:05
98 kommentarer · 191 träffar
Kvällen började med att jag och en polare satt och söp framför premier league på canal plus. Var redan rätt full vid 17 tiden msåg tog det lite lugnt. Sen började jag supa igen och var skitfull vid 22 tiden.

Kommer ihåg att jag gick iväg med min polare på en fest, och att vi kom dit och blrjade dricka i soffan. Sen kommer jag ihåg att jag raggade som fan på brudarna men att det inte gick så bra. Sen svartnar allt och jag kommer ihåg igen för typ en kvart sen. EWn polare har tagit hem mig. En tand är lös i käften och mina knogar är helt uppskrapade.

Min polare säger att jag började skryta om att jag var bra i MMA och då hade en Tae Kwon DO kille kommit och sagt att MMA var skit. Då hade jag helt vilt pucklat på honom med en flaska. Sen hade hans polare kommit och försökt hjälpa honom me då hade jag skallat ner honom och sparkat honom på marken.

Sen kom han som hade festen och skulle fråga mig vad jag höll på med, då hade jag dlitit ner honom på marken och försökt bryta armen opåp honom med en armbar.

Sen hade jag tydsligen hotat någon till livet också ina jag dro9g. Problemet är nu att killen som hade festen är med i firman boys och dessutom känner folk i en support organisation till Bandidos (x-team heter de) - med andra ord jag är död om dee får tag på mig!!!

Vad fan sk ajag göra? Det finns ju en risk att min polare bara myttar också men min tand sitter ju löst och man ser på min hand att jag har slagits. Snälla hjälp mig jag får panik och blir paranoid snart!!! Säg något som kan lugna mig? Ska jag ge mig till polisen så att de sätter mig i fängelse så att de tunga killarna inte kommer åt mig?
Föregående tråd
Nästa tråd

98 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar