Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Idag hände de ofattbara!

Postat av finskenLOL den 5 November 2010, 18:34
24 kommentarer · 146 träffar
tjena, tänkte skriva av mig lite.

I morse när jag vakna så gick ja upp som vanligt och åt frukost.

skulle senare där efter gå ut med hunden för att hunden ska göra sitt. Jag och min hund brukar gå genom skogen där vart de är lugnt o skönt. När vi har gått ca 1km så ser ja ngt i skogen, fundera på vad de kan vara med ja får inte riktigt in i huvudet va de kan vara så ja skiter i de och går vidare. När ja kommer närmare så ser jag att de är 2st älg kalvar och tänker FAN! vart är deras mor. ja kollar runt lite men ser inget. Jag börjar gå och sen hör jag något i skogen och får lite panik. Hunden börjar skälla och jag blir nervös. Jag vänder mig om och ser en stor jävla älg komma springandes mot mig så jag börjar springa, hinner kanske 10 meter innan ja känner en stor smäll i ryggen. Jag flyger kanske bara 1.5meter men men...

älgen börjar stampa o dampa. Till sist så ställer sig älgen över mig och bara står där. Jag fryser till is och vet inte vad ja ska göra, trodde ett tag att ja skulle dö. men min hund skäller som bara fan på älgen och till sist så drar älgen vidare. jag ställer mig upp och springer hem och har ont som fan i ryggen. När ja kommer hem säger ja till mamma vad som har hänt så vi åker till akuten och där rönkar dom min rygg. och ja har en fraktur i en kota. men men ... aja ville bara skriva av mig lite. blev lite chockad efter attacken.

Vill inte att folk ska skriva att de är en myt för de är de inte... ni som tror de behöver inte ens kommentera. JA BJUDER PÅ STAVFEL!!! herregud ni fattar

Tack!
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..