Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Det är ju helt stört

Postat av Azarath08 den 5 November 2010, 16:24
12 kommentarer · 174 träffar
Tjenixen!

Vaknade idag på morgonen och bestämmer mig för att gå ut och köpa frallor.
Det regnar ganska vackert och jag tar på mig min jacka och beger mig ut på bakgården där jag ser två barn leka.
Den ena springer fram till mig och vill att jag ska ge en highfive så det gör jag och då gör han något konstigt med fötterna och säckar ihop på marken med ansiktet före.
Han får massor med skrapsår och börjar genast gråta och skrika och jag försöker hjälpa ungen medans den andra kollar på.
Jag tar av mig min jacka och lägger den över honom så att det inte ska regna och bli värre.
Då kommer mamman springandes och frågar vafan jag gör.
Jag säger att jag försöker hjälpa honom men hon är sjukt sur och kastar iväg jackan och frågar hur det är.
Den andra flickan säger att jag slog ner (fuck no) honom och sedan försökte kväva honom med min jacka.
Mamman tror såklart på en skitunge och får pms och tvingar fram mina personuppgifter.
Hon säger att en anmälan väntar på mig?!

Haha det är så sjukt skrattretande jag berättade för mina föräldrar och ja dom jävlar.

Är det något jag behöver oroa mig för eller?

Seriösa kommentarer tack

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..