Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Politikerbråk af grod1

Postat av grod1 den 4 November 2010, 13:30
10 kommentarer · 214 träffar
Tja alla grod1 her!

Jag tänkte att jag skulle ta det lugnt idag, nästan att jag slog ner Piratpartisten på Maxi för att han såg kaxig ut, men jag behärskade mig.

Jag köpte en 2-liters cola, en 1.5l trocanegero och en 33cl colaburk.

Anyway, jag skjutsade Hitler på min cykel eftersom han inte har någon för tillfället.

Då ser jag en Lars Ohly komma bakom oss, jag tänker typ "wtf, ingen bil får ju köra på cykelvägar förutom..", så kollar jag bak och där är en jävla snutbil.

Jag cyklar lite åt sidan, men cyklar ändå.

Mannen i polisbilen vevar ner rutan och säger:

"Hallå grabbar, ni vet att ni inte får skjutsa va?"

"Käften."

"Hur gamla är ni?"

"VA FAN VILL DU ÅKESSON?"

Jag blev arg, men ångrade mig lite efter jag sagt det.. men jag cyklade på som fan för att slippa åka fast, då springer Ohly ut med batong, Den andra kommunisten som vevade ner rutan slog till mig i ryggen..

Då kommer Gudrun Schyman,, jag skallar den på näsan och slänger mig över hon, sedan sitter jag på honom och håller hon hårt i hennes polisuniform, och hitler honom i ansiktet minst 10 gånger.

Min kompis Mohammed som jag skjutsade hade tagit batongen från polismannen jag höll på och bankade med, och slog ner den andra snuten.

Reinfeldt hade varit lite överdriven, imo.

Han slog snuten i ansiktet med batongen, så började jag dampa lite på Fredde.

- Va i helvete har du gjort nu, Reinfeldt??!

- Vadå? Du var ju värre, sosse

Ohly jämnförde deras ansikten och han jag hade slagit hade tappat ett flertal tänder, söndersprucken näsa och kommer att få en blåtira på varje öga.

Killen som Jimmie Åkesson slog med batong hade bara ett rött märke från hess, som gick upp från hakan, näsan och till pannan.

Jag blev lite sur och sprang mot polisen som Ohly slagit ner.

Jag stampade p12an i huvudet, och tog hans huvud och drog han i håret och bankade det minst 5 himmler på polisenbilen.

Jag hade en öl i jackfickan sen tidigare, som jag tog och bankade i huvudet på Sahlin för att jag blev så hitler..

Sahlin föll ihop och kved: Vafan göring? Jag sparkade mona i bakhuvudet, sen slog jag sönder en ruta på polisbilen.

Jag fattar inte vad som hände, jag måste erkänna att det kanske gick lite överstyr.

Jag är även känd i Polisens register eftersom jag är en känd Folkpartist.

Vad kan mitt straff bli? Jag är 18 år
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..