Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hemsk Historia

Postat av Saken den 4 November 2010, 02:14
7 kommentarer · 133 träffar
Hej där! Det jag ska dela med mig av här är sant, kan bli lite långt men häng med ändå! : )

Du som läser kommer inte tro mig mig men såhär vare: Jag var ute och gick med tre vänner till mig för vi skulle handla lite nödvändigheter inför vårt kommande testosteron-party framför våra datorer då mobilen vibrerar och jag har fått ett sms. Jag visste inte från vem det var men personen frågade om vi skulle träffas, jag som först trodde det var troll som fan smsade tillbaks och frågade vem det var och jag fick reda på att det var en tjej som jag gillat ett tag. Klart jag vill möta henne liksom så vi bestämde tid och plats. Om 20 minuter vid Statoil, alright! tänkte jag.

Förlorade gjorde dock jag, då när jag kommer dit ser jag bara två brudar och deras respektive pojkvänner (antog jag eftersom de klängde på varandra). Jag står och chillar och sätter in en ny snus (kronan white, allt annat var slut på turrekiosken dan innan). Efter kanske fem minuter kommer en av killarna fram till mig och frågar om det är jag som är "kalle" och jag svarar då självklart ja och då ropar han något i stil med "Hey Ronny, det är nörden!" och då kommer resten av gänget fram till mig och tjejerna börjar rågarva och frågar om jag verkligen var så dum att jag trodde att "siv" ville träffa henne. Jag blev omedelbart ledsen och sårad så jag vänder klacken och börjar gå hem till lanet.

Spelet var dock inte över än, en av killarna tar tag i axeln på mig och vänder mig 180 grader så jag står ansikte mot ansikte med honom och skriker med spott i munnen att jag ska ge fan i "siv" för det är hans polares brud. Feg som jag är så säger jag tyst "okej" och försöker vända på mig, då slänger killen ner mig på backen och en av tjejerna kommer fram till mig och viskar i mitt öra "Läs de första orden i varje paragraf" Jag wtfade stenhårt och reste mig och sprang till lanet, nu när jag sitter här och nötar dota så fattar jag!! Lite win om det nu är någon som hänger på /b/ här på fragbite.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..