Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

datorn är paj :(

Postat av hampus95 den 3 November 2010, 23:58
12 kommentarer · 80 träffar
hejhej, i somras pajade min dator när åskan slog ner, jag lämnade in datorn på en support-butik och dom "lagade" den, det dom gjorde var att dom bytte moderkortet.

efter dom var klar med det och jag hade fått tillbaka datorn tog det ungefär 3dagar innan den började exakt likadant som innan jag lämnade in den.

jag lämnade in den på samma ställe igen och dom sa att det var minnena det var fel på, så dom bytte ut dem.

ungefär en vecka efter detta slutade den fungera igen,

det som händer när jag startar den så funkar den som vanligt, men när den kommer fram till "windows startas" sen när det ska bli typ blått osv, så stängs den av helt plötsligt :S efter det startas den och dör vid exakt samma ställe igen osvosv.

jag kan gå in i bootmenu och där kan den stå på hur länge som helst.

är det någon som kan hjälpa mig? jag håller på att bli tokig, ska lämna in den igen men innan tänkte jag att jag skulle fråga er så det kanske inte kostar lika mkt.

har tänkt på att det kan vara nätagget men jag är inte säker längre.. tack i förväg :)

EDIT: om den inte startar brukar jag dra ut sladden till nätagget och låta den stå i typ 24 timmar, då startar den? :o

vad är det som är trasigt?

13 personer har röstat

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..