1
Razor Megalodon
Postat av Lockis den 30 Oktober 2010, 13:41
16 kommentarer · 532 träffar
Jag har problem med att min Mic sänder det jag hör, t.ex. när jag spelar etc så hörs det lite hela tiden i det voice program vi kör, och jag har testat att googla men det enda jag hittar är det gamla felet som var när lurarna kom ut, att micen brusade.. Men det har Razor redan släppt en fix mot.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, och eftersom jag inte hittat någon annanstans så tänkte jag fråga här.
Jag har provat sänka volymen på min mic i windows från 100 > 3, men jag sänder fortfarande det jag hör även om min röst blir lite lägre.
Det är inte bara inne i spel, är i windows med musik osv också.
Det låter helt enkelt som om jag hade högtalare och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra åt det, förhoppningsvis har någon annan en aning.
Edit: Jag kör Windows 7
Tack på förhand, Lockbete.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, och eftersom jag inte hittat någon annanstans så tänkte jag fråga här.
Jag har provat sänka volymen på min mic i windows från 100 > 3, men jag sänder fortfarande det jag hör även om min röst blir lite lägre.
Det är inte bara inne i spel, är i windows med musik osv också.
Det låter helt enkelt som om jag hade högtalare och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra åt det, förhoppningsvis har någon annan en aning.
Edit: Jag kör Windows 7
Tack på förhand, Lockbete.