1
Kan inte installera cod2?!
Postat av REEZT den 30 Oktober 2010, 11:21
7 kommentarer · 411 träffar
Tja!
Hittade nyss cod 2 och tänkte att de skulle vart kul och installera!
Men när jag sätter i skivan får jag upp en ruta med rubriken: Detta program har kända kompatibilitetsproblem.
Kontro llera om det finns någon tillänglig lösning online på Microsofts webbplats. Om någon lösning hittas, visas automatiskt en webbplats vad du kan göra"
Nu är det också så att den inte hittar nån lösning.
Har även öppnat mappen där alla cod 2 filer ligger och kört setup därifrån som funkar, men efter en stund kommer samma meddelande upp...
Man kan även trycka på "kör program" gör jag det kommer ett felmeddelande upp "Bibloteket är inte registrerat"
Kör windows 7 64bit
4 gig ram
nvidia geforce 9800 gtx
amd phenom 3.0 ghz
Tack på förhand!
Hittade nyss cod 2 och tänkte att de skulle vart kul och installera!
Men när jag sätter i skivan får jag upp en ruta med rubriken: Detta program har kända kompatibilitetsproblem.
Kontro llera om det finns någon tillänglig lösning online på Microsofts webbplats. Om någon lösning hittas, visas automatiskt en webbplats vad du kan göra"
Nu är det också så att den inte hittar nån lösning.
Har även öppnat mappen där alla cod 2 filer ligger och kört setup därifrån som funkar, men efter en stund kommer samma meddelande upp...
Man kan även trycka på "kör program" gör jag det kommer ett felmeddelande upp "Bibloteket är inte registrerat"
Kör windows 7 64bit
4 gig ram
nvidia geforce 9800 gtx
amd phenom 3.0 ghz
Tack på förhand!