Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

The shitiest day of my life

Postat av majj1katt den 29 Oktober 2010, 22:27
28 kommentarer · 114 träffar
hejsan alla fb-älskare!

Detta har varit den värsta dagen i mitt liv!!

Jag vaknade upp i morse med ett fullspäckat schema, teoriprov för körkort, date med min brud osv. så vi tar det från början.

Jag vaknar runt 06:30, medan jag går upp ur sängen känner jag något varmt rinna längs mitt högra ben, jag tittar nedåt och ser att mina kalsonger är helt genomblöta av urin! jag tittar sedan på sängen och ser att lakanet är genomblött det också! Vilken hemskt start på dagen, men men jag gör mig redo för provet som väntar och när jag kommer in i salen där jag skall göra provet så slår jag mig ner och plötsligt från ingen stans så börjar jag blöda näsblod! jag springer mot toan och försöker stoppa det, under min rush ramlar jag och slår i huvudet, jag däckar för ett ögonblick men reser mig sedan för att försöka stoppa den extrema blödningen ur min näsa! Detta tar väldigt lång tid och jag börjar bli orolig över provet där ute, så jag skyndar ut och upptäckten blir hemsk. Fem minuter kvar och jag har inte svarat på en enda fråga, jag läser inte ens frågorna utan kryssar bara i svaren på ren chans.

vi hoppar fram lite på dagen, jag har en date med min tjej. vi har varit ihop i nån månad nu och vi har inte haft sex än :(!

så allt går jättebra tills vi kommer hem till henne, vi är mitt i förspelet och jag har glömt kondomer hemma! som tur är så hade hon det hemma, hon rullar på en på min enormt lilla penis och vi kör på. vi håller på ungefär i 30 sek sedan så är jag påväg att komma! Jag känner att kondomen börjar glida av och får panik, jag drar ut den och sprutar henne rätt i ögat!

Eftersom att hon inte hann och blinka så kom det rätt på ögat och hon måste åka till akuten, där det visar sig att hon har fått en svår ögoninflammation och måste opereras. Operationen går mindre bra och ögat kan inte längre räddas, så de skär ut det!

Tillbaka till provet:
som sagt så gissade jag på alla frågorna och jag är jättenervös. Jag trycker på "Rätta" och där är resultatet, 3 av 70!

så det kan gå va?

nu har jag både en ilsken morsa och en jävligt ilsken flickvän, vad ska jag ta mig till?

Hjälp tack!

Tack på förhand, och jag önskar bara seriösa svar.

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..